Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Hvem er Dansk Renseriforening?

Medlemmerne i Dansk Renseriforening er alle selvstændige renserier fra hele landet, som gør en dyd ud af at være upåklagelige renserier og vaskerier.

Vi har en løbende uddannelse af alt tilknyttet personale, som sikrer en optimal, miljøbevidst rensning. Dansk Renseriforening er en sammenslutning af anerkendte renserier, som er lokaliseret over hele Danmark.

Vi sørger for, at dit tøj renses og presses, så det ser helt perfekt ud, når du skal have det på. Vi har flere rensningsformer – også én der passer dine behov.

Du tænker måske, at det er besværligt at få renset sit tøj. Men det er det slet ikke.

Vi gør det enkelt for dig og minder dig om, at det er langt billigere at vedligeholde end at købe nyt.

De fleste medlemmer har, via en eksklusiv aftale med et forsikringsselskab, en ansvarsforsikring, som dækker, hvis renseriet mod forventning skulle forårsage en skade på dit tøj. Dette bliver sjældent aktuelt, men det er en god sikkerhed for vores kunder at vide, at en eventuel skade vil blive dækket. Vores vaskerier og renserier kigger altid dit tøj godt igennem for vaskesymboler, så det bliver vasket korrekt.

Hos Dansk Renseriforening kan du få en række praktiske info-foldere, som giver dig svar på en lang række spørgsmål om vedligeholdelse af tøj og tekstiler.

Derudover står vores medlemmer selvfølgelig også klar ude i butikkerne og er til rådighed, hvis du skulle have nogle spørgsmål eller bekymringer.

Hovedbestyrelse​

Formand Jan Mikkelsen