Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Find et renseri til tøjrens – mange renserier til rens af tøj

Garantiordning og høj kvalitet hos alle renserier

Leder du efter renserier til rens af tøj? Så find et renseri til tøjrens i dit nærområde her. På denne side har vi samlet alle de vaskerier og tørrenserier, som er medlem af Dansk Renseri Forening.

Vi har medlemmer i København, på hele Sjælland, Bornholm og Fyn samt i Nordjylland, Midtjylland og Sønderjylland. Du er sikret den samme høje kvalitet og garanti hos alle vores medlemmer, så du trygt kan kalde dem alle for “mit renseri”.

Rens af tøj sker altid under nænsomme forhold

Du er garanteret, at dit tøj behandles ordentligt, når du benytter vaskerier og renserier her på siden. De undersøger altid tøjet, før de beslutter, hvilken metode der er bedst egnet, så tøjet ikke bliver beskadiget. Dermed sikrer de en nænsom og kontrolleret rens af tøj og andre tekstiler.

Pletter er ikke altid nemme at fjerne, men vores medlemmer over hele landet står klar til at hjælpe dig. Det gælder både nye eller gamle pletter fra bl.a. rødvin, cola og blod. Find et renseri hos Dansk Renseri Forening, hvis du ønsker hjælp til genstridige pletter på tøj.

Alle vores medlemmer og deres ansatte kommer løbende på kursus og uddannelser inden for renserifaget, men som en ekstra sikkerhed for dig er de en del af vores fælles garantiordning.

Vi værner naturligvis om miljøet, og derfor overholder vores tøjrens alle fastlagte regler og krav. Det medfører bl.a., at renseaffaldet opgøres og dokumenteres, så der er fuld kontrol over de anvendte kemikalier. Samtidig afholder vi obligatoriske miljøkurser for medlemmerne.

Tøjrens i høj kvalitet – find et renseri her på siden

Har du brug for at finde et renseri at kalde ”mit renseri”? Find et renseri til tøjrens her på siden. Vi sikrer, at al rens af tøj og tekstiler sker professionelt og under kontrollerede forhold. Vi sikrer dermed, at tøjet ikke bliver beskadiget, men alle renserier er en del af garantiordningen, hvis det alligevel skulle gå galt.